Bijenkorf stopt met driedaags graaifestijn

De Drie Dwaze Dagen passen volgens het warenhuis niet meer bij de zogenoemde Premium Experience Strategie die het volgt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Bijenkorf stopt met de Drie Dwaze Dagen, de uitverkoopdagen van het warenhuis. De Dwaze Dagen waren sinds 1984 een begrip: drie dagen lang kan het publiek ongegeneerd in bakken met koopjes graaien. Dit jaar worden ze nog wel gehouden, maar dat is voor het laatst. Wanneer precies houdt de Bijenkorf nog even geheim, maar ze zijn altijd in het najaar.

 

Volgens een woordvoerster, die berichtgeving van deze strekking in De Telegraaf bevestigt, passen de Drie Dwaze Dagen niet meer bij de zogenoemde Premium Experience Strategie van de Bijenkorf. Binnen die strategie wordt ingezet op topmerken, topwinkelbeleving en topservice. Het bedrijf bouwt daarom haar prijspromoties af. Mede om die reden schafte het warenhuis ook de &;Maffe Marathon&; al af.

Meer uitgebreide verslaggeving volgt binnenkort

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie