Premium

De digitale kus van Burberry

150 jaar oud merk zet innovatie in.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Burberry wilde hun typisch romantisch Britse karakter naar het internet brengen, zodat millennials ook in contact komen met het erfgoed van dit merk. kreeg de opdracht mee om een digitale campagne te creëren, die persoonlijk en ‘engaging’ is. Zij kwamen met de ‘Digital Kiss’, waarbij consumenten via hun smartphone, tablet of laptop via de Burberry website konden verassen met een gedigitaliseerde kus. Veel van de kussen kwamen ook in de etalage van de Burberry winkels terecht.

Zie video:

;s Art, Copy & Code: Behind the Burberry Kisses Campaign & Impact

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie