Duinkerken leidt Boomerang

Remco Duinkerken is per 1 juli benoemd tot algemeen directeur van mediabedrijf Boomerang Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Duinkerken (1968) bekleedde de afgelopen zeven jaar verschillende functies binnen Boomerang. Hij volgt Marco Vroedsteijn op, die Boomerang al in april 2011 verliet. Hij gaf vanaf dat moment samen met oprichter eigenaar Pierre Karsten leiding aan Boomerang Media. Nu wordt zijn leidende rol officieel gemaakt.

Het bedrijf zat destijds in onrustig vaarwater, door het faillisement van onderdeel van Boomerang, NL Unlimited, de uitgever van gratis stadsbladen NL10, NL20, NL30, NL40, NL50 en NL70. De curator constateerde destijds dat er na melding van de betalingsonmacht aan de belastingdienst, wel intragroepleningen zijn afgelost (260.000 euro). De curator: ‘Daar stonden volgens de groep diensten tegenover. Ik vind dat dat geld gebruikt had moeten worden om de freelancers te betalen.’ Duinkerken zegt dat er eind 2011 een schikking is getroffen, waar een niet nader te noemen geldbedrag mee was gemoeid.

Duinkerken zegt dat de rust nu - zowel intern als extern - is teruggekeerd: 'We focussen nu op waar we goed in zijn.' Duinkerken zegt de komende tijd een consistent beleid te willen voeren en dichtbij de klant te willen staan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie