Easyjet kiest voor Being There

Being There heeft na een pitch tussen drie bureaus het Nederlandse account voor de grote Britse luchtvaartmaatschappij Easyjet gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Being There gaat voor Easyjet een doorvertaling maken van de campagne &;Generation Easyjet&; die eerder in Groot-Brittannie werd gelanceerd.

Meer dan de helft (56.5%) van de Europese kinderen heeft per vliegtuig een reis naar het buitenland gemaakt voordat zij tien jaar oud zijn. Daarmee verschillen zij van hun ouders en grootouders waarvan respectievelijk 60% en 70% nooit een internationale vlucht maakte voor de tiende verjaardag, zo blijkt uit een onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau TNS Omnibus in opdracht van easyJet.

William Vet, commercieel manager van easyJet over de betekenis van generation easyJet: &;We starten in binnenkort een communicatiecampagne waarin we de generatie easyJet in beeld brengen: mensen die zijn gaan reizen dankzij onze lage tarieven. De campagne vertelt over het positieve effect van de democratisering van de luchtvaart op de samenleving, waarbij een nieuwe generatie reizigers is ontstaan.&;

Overigens is de pay-off niet erg origineel: in Nederland liep twee jaar lang de campagne &;Generatie KPN&;.

De campagne Britse campagne ziet er zo uit:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie