FRWD wordt FRWD Business | Communications

De nieuwe naam moet de nieuwe richting aangeven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Projectmatige ontsluiting van nieuwe wegen naar groei voor opdrachtgevers blijft centraal staan in de aanpak van FRWD Business | Communications.

‘Met de gewijzigde naam moeten  businessinnovatie en ‘marketing delivery duidelijker met elkaar verbonden worden.’

FRWD Communications FRWD Business gaan dus samen.

André van Leeuwen vertrek bij het bureau.

FRWD bestaat sinds 2009 en staat directieteams van grotere opdrachtgevers in services, industrie en retail projectmatig bij. Ronald Pont is oprichter en was werkzaam in de internationale marketing van financial services (ABN Amro, Robeco, Fortis) en FMCG (Sara Lee Douwe Egberts en Friesland Campina).

Ronald Pont: ‘Bij FRWD hebben we ons in de afgelopen maanden de vraag gesteld óf we moeten doorgaan met inspelen op wat opdrachtgevers ons vragen óf dat we er beter aan doen ons te richten op wat men eigenlijk nodig heeft. Dat is best een lastig dilemma: te veel merken zijn nog te weinig bezig met groei of zien niet goed dat ze in de afgelopen vijf jaar flink achterop zijn geraakt. Met FRWD Communications kwamen we tegemoet aan de vraag naar verbetering van communicatie-effectiviteit door media defragmentatie en creative focus, maar in praktijk leidde het bijna altijd tot een stap terug naar business-innovatie en merkpositionering.  

‘Omdat we geloven in klantbelang als beste inspiratie voor groei, daarom dus nu FRWD Business | Communications. Voortaan voor onze opdrachtgevers een duidelijke “in one”-proposite voor groei én met een aantal nieuwe en laagdrempelige quick start modules om te beginnen met groei.’ 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie