Head Office maakt kans op titel 'Content Marketing Agency of the Year'

Als één van de vijf genomineerden dingt het Nederlandse bureau mee naar de titel in de categorie 'bureaus met minder dan honderd medewerkers'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Naast zijn de volgende bureaus genomineerd: Imprint (VS),  Influence & Co. (vier bureaus in de VS),  King Content (zes bureaus in Australië, Azië, Europa en de VS) en Velocity Partners (Engeland).

De winnaar wordt volgende week donderdag 10 september bekend gemaakt door het prestigieuze  in Cleveland. De award gaat naar het bureau dat het meeste uitblinkt in creatieve strategie, resultaat, editorial kwaliteit en technische uitvoering van sterk inhoudelijke campagnes.

De CMA kent prijzen toe in vier hoofdcategorien. De categorie &;beste content marketing bureau&; is opgesplitst in twee delen: één award voor bureaus boven en één voor bureaus onder honderd medewerkers. Daarnaast zijn er awards in de categoriën &;beste content markting project&; en &;beste content marketeer&;. Het volledige overzicht genomineerden vind je

Head Office - voorheenHemels Customer Media  - is onderdeel van Sanoma. Het bureau vertaalt de marketing communicatiestrategie van opdrachtgevers als Ahold, KLM, Mercedes-Benz en Heineken naar content marketing strategie en verzorgt tevens de complete uitvoering daarvan.

Hieronder de video met de winnaars van vorig jaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie