Hoofdrolspeelster Dove Chocolate wordt snel oud in nieuwe campagne

Het hele leven van een vrouw in een advertentie van negentig seconden.

Plezier in het leven en zorgen dat je geen spijt krijgt van dingen. Dat staat centraal in de nieuwe commercial van Dove Chocolate van Mars (niet te verwarren met Dove van Unilever). BBDO New York is verantwoordelijk voor de video, waarin een vrouw is te zien die naarmate de dag vordert steeds ouder wordt. Waar ze ’s ochtends nog een kind is, is in de avond een vrouw van hoge leeftijd te zien. Uiteraard met wat chocola van Dove. 

De commercial wordt begeleid door Non, Je Ne Regrette Rien van Edith Piaf. De titel van dat nummer past zeer goed bij de boodschap van de video, vindt Mars-brand director . ‘Haar teksten over leven zonder spijt gelden nu nog steeds. We moeten er soms ook aan worden herinnerd dat we even de tijd moeten nemen om van de alledaagse momenten te genieten.’ 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie