Premium

Kumpany lanceert nieuwe VakantieXperts-campagne

De reisorganisatie biedt klanten een inspiratiemoodboard om hun droomvakantie vorm te geven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de campagne ‘Kom in de (vakantie)mood’ lanceert naast de nieuwe vakantiebrochure, een online doorvertaling en toepassing van de gids. Online kunnen consumenten met de ‘vakantiemoodboard’ elementen uit de gids selecteren en zo hun eigen droomvakantie opbouwen.

‘Ons doel is om klanten te inspireren en verrassen en daarmee hun verwachtingen te overtreffen’, aldus , brand marketeer bij VakantieXperts. ‘Deskundigheid zit in het DNA van VakantieXperts en met de campagne willen we de expertise en inspiratie benadrukken, waarmee we van elke vakantie een ontdekking willen maken’.

Vandaag start de multimediacampagne met een commercial online en op televisie.

Credits
Opdrachtgever: VakantieXperts
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Danja Lekkerkerk, Marketing Manager; Suzan Kuiper, Brand Marketeer
Reclamebureau: Kumpany
Account bij bureau: Eveline Herklots
Creatie: Ingrid Mesman, Mark Beuving, Jona Rotting
Regie & fotografie: Paul D. Scott
Productie: Paul D. Scott, Shirley Kroeke
Styling: Ellen Hoste, Claire Gritten
D.O.P.: Ebrahim Hajee
Muziek & geluid: Geert van Gaalen, Studio de Keuken
Postproductie: MPC Amsterdam
Mediabureau: De Media Maatschap              
PR: MVPR Amsterdam

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie