Creatie & Campagnes

McDonald's maakt campagne zonder het merk te noemen of eigen kanalen in te zetten

Claartje Vogel, redactie | 18 april 2017, 16:22

In de merkoze video's maakt de fastfoodketen slim gebruik van Google

's Werelds bekendste fastfoodketen heeft een nieuwe online campagne waarin het merk niet één keer genoemd wordt. Er komen geen logo's in beeld en de video's worden niet gedeeld via eigen sociale media. Toch is het snel duidelijk dat het gaat om een campagnefilmpje voor McDonald's. Waar je Cola het l...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Mcdonald's Coke Google

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs