Adfo Cannes

MediaMonks 5 keer genomineerd voor Cannes Lions Mobile

Elsbeth Eilander, redactie | 19 juni 2017, 15:41

DDB & Tribal eenmaal genomineerd met Vodafone-campagne.

De shortlist Mobile is bekend: MediaMonks is vijfmaal mede genomineerd. Driemaal voor productiewerk voor Legoland Florida (de gps-game Quest to Legoland, bureau VML): Het bureau werkte mee aan de campagne Tummyfish (een spel waarbij kinderen water moeten drinken om de ‘vis in hun buik’ te voeden) ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Adfo Cannes Cannes ions 2017 Mediamonks

Meer in channel Adfo Cannes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs