Nieuw op MARCOM14: de Start-up Truck

Deze 8 start-ups willen de marketingcommunicatiebranche opschudden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Maak tijdens MARCOM14 kennis met innovatieve start-ups in de marketingcommunicatie. Ze krijgen een truck tot hun beschikking om hun visie te kunnen delen met het publiek.

De 8 deelnemende bedrijven zijn (een geheel nieuwe conference-call-dienst), (virtual reality ervaringen)  (mobiele activatie games), (tracking van klantdata voor het MKB),  (online magazine software),  (nieuw videodeelplatform),  (vrienden verkopen producten aan vrienden) en  (linkdirectory 2.0)

De start-ups geven 2 dagen lang seminars in de Startup Truck. Daarnaast kun je ze spreken in de Startup netwerktuin, die naast het theater ligt.

Op 3 juni vindt er naast de Start-up Truck bovendien het Het ‘startup in de MARCOM branche’ debat plaats, met onder andere Herman Kienhuis en Thijs Gitmans van Peak Capital II. 

Moderator is Jelle Kolleman. Het debat zal gaan over hoe te slagen als start-up, maar ook hoe gevestigde partijen interessante start-ups aan zich kunnen binden om te helpen innoveren en te groeien. Het debat start om 15:00 uur.

Kijk voor meer informatie op 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie