Nieuwe Mentos-campagne verfrist Spotify-afspeellijsten

Consumenten kunnen met de ‘Mentos Playlist Freshener’ hun verouderde playlisten laten vernieuwen.

tekent voor de realisatie van de campagne.

Het Perfetti van Melle-merk wilde zijn consumenten in plaats van een kortlopende campagne, iets bruikbaars aanbieden. De tool maakt gebruik van een geavanceerde algoritme, die playlisten kan uitlezen en eigenhandig verfrist.

Internationale implementatie

Volgens , head of production Burst, maakt Mentos met de campagne ten volste gebruik van de hedendaagse technologische mogelijkheden. ‘Deze campagne is naast lokaal uitvoerbaar, prima wereldwijd te implementeren. Onze developers hebben nauw samengewerkt met de engineers van Spotify, om het maximale uit de API van Spotify te halen.’

‘Met de Mentos Freshener spelen wij in op de bestaande behoefte van Spotify-gebruikers’, vervolgt , global media & digital marketing manager Perfetti Van Melle. ‘Bovendien verzamelen wij op deze manier een schat aan informatie over onze doelgroep, die we kunnen inzetten voor toekomstige campagnes.’

De freshener is via de  te openen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie