Ogilvy versterkt de creatieve vloer met Jesse Ridder en Jurriaan van Bokhoven

Bij Ogilvy zal het team op het gehele klantenbestand gaan werken, te beginnen met Center Parcs.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het creatieve duo was hiervoor werkzaam bij Energize, waar zij werkten op Samsung, Dr.Oetker China, KPN en ING, waarmee zij de gouden SJP Magneet wonnen.

Daarvoor zat het team bij NRG3 waar ze internationaal bekroond werk maakten voor Electronic Arts en Fight Cancer. Bij Ogilvy zal het team op het gehele klantenbestand gaan werken, te beginnen met Center Parcs. Begin dit jaar werd bekend dat Ogilvy de pitch om het Europese Center Parcs account had gewonnen.

Het team zegt over hun overstap: &;Ogilvy is een gigantisch, wereldwijd netwerk dat voelt als een klein bureau. Dat merk je meteen al in de manier waarop we nu met onze collega’s in Frankrijk samenwerken. Iedereen is vrij om elkaars werk te verbeteren. Moet ook wel, als je ‘The Eternal Pursuit of Unhappiness’ predict; nooit blij zijn met je eigen werk. Wij gaan hier dus heerlijk ongelukkig zijn.&;

ING Next Generation Banking:

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie