Media

ProMille Media breidt portfolio uit

Redactie | 12 september 2017, 15:22

Het loket voor de nationale adverteerdersmarkt voor regionale en lokale media gaat de verkoop doen voor 27 nieuwe titels.

Toegevoegd zijn ondermeer de titels van Uitgeverij De Bode en Uitgeverij Het Kontakt, maar ook het Nederlands Dagblad en het Reformatorisch Dagblad.  

Door de portfolio-uitbreiding biedt ProMille Media nu dekking in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland, Limburg, Noord-Brabant, Zeeland en Groningen. Adverteerders die aangesloten zijn bij het verkooploket zou nu ruim 5 miljoen Nederlanders in de regio en lokaal kunnen bereiken.

In mei werd bekend dat de Persgroep een alliantie op de commerciële markt heeft gesmeed met noordelijke uitgever NDC. Daarmee eindigde toen de samenwerking met ProMille Media. 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items ProMille Promille Media

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs