Media

Qmusic steviger op tweede plaats, sterke groei NPO Radio 2

Maarten Hafkamp, redactie | 18 oktober 2016, 8:37

Dat blijkt uit de luistercijfers van NLO en GfK over de periode augustus-september 2016 in de doelgroep 20-49.

In de voor adverteerders belangrijkste doelgroep blijft Radio 538 ruim marktleider met een marktaandeel van 17,6. Maar er is wel een daling ten opzichte van vorig jaar in dezelfde periode, toen het aandeel op 18,7 stond (index 94). Qmusic komt op het hoogste marktaandeel ooit uit en kruipt iets dich...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Luistercijfers

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs