Ze hadden sinds 2019 de leiding over het mediabureau.
ACM: 'We zijn nog bezig met het onderzoek naar overname door DPG Media.'
Totale bestedingen 922 miljoen euro netto. Spotbestedingen tv dalen 7 procent.
Volgens BVA-directeur Henriette van Swinderen is innovatie noodzakelijk om de trend te keren en de grp-voorraad uit te breiden.
Qmusic blijft in februari marktleider in commerciële doelgroep 20-49.
'De aanpassing van kostenindices per 1 mei komt wederom volledig voor rekening van de adverteerders.'
De bureaugroep stelt Esther Beuling (EssenceMediaCom) aan als inclusive planning lead.
De daling is in de groep 35-49-jarigen en 20-49-jarigen, groter dan in de totale groep van 6+.
Na korte pitch.
Europese pitch, Amsterdamse tak had belangrijke rol.
Alopener (AIO) gaat woensdag officieel live. De start-up uit Amsterdam helpt organisaties te accelereren met behulp van AI.
Het bureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop.
Nieuwe toekomst in nauwe samenwerking met het Amsterdamse Pakhuis de Zwijger.
Hij begint per direct.
Isabelle Dacz wordt per 1 april 2024 Group ceo van Publicis Groupe Nederland. Ze komt van Wavemaker (GroupM).
Ceo Ruud Wanck over de groeiplannen, platformgedachte en de veranderende reclamewereld. ‘Wij willen minder complexiteit voor adverteerders.'
Eigenaar en oprichter Twan van Empelen wordt verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de dienstverlening rond video en tv-productie
Heeft de ACM 4 weken nodig of langer?
Radio 538 is vergeleken met vorig jaar januari procentueel de grootste stijger in de top-10.
De overname is voor Pijper Media een versterking van het ‘glossy’ portfolio met onder andere Elegance en Grazia.