Premium

Rabobank blikt met nieuwe commercial terug op een jaar 'aandeel in elkaar'

Ogilvy & Mather Amsterdam tekent voor de realisatie van de eindejaarscampagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ogilvy won meer dan een jaar geleden de  en ontwikkelde een campagne met &;echte verhalen&;. 

In de eindejaarsfilm stappen hoofdrolspelers uit  nog een keer in de schijnwerpers om te vertellen wat het afgelopen jaar hen heeft gebracht. Zo konden Tom en Miel hun talenten ontplooien dankzij een goede stageplek, die ze uiteindelijk een baan en een opdracht in China opleverde. 

De film is sinds kerstavond te zien op tv, online en in de bioscoop.

Credits
Executive Creative Director: Darre van Dijk
Copywriter: Jurriaan Noij
Art Director: Marco de Jong
Account: Huib Koch
Productiemaatschappij: WeFilm, Martijn de Jong
Postproductie: Ogilvy/Captcha
Rabobank: Rob Luters, Stefan Wink

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie