Premium

Rabobank lanceert nieuwe commercial onder het motto ‘een aandeel in elkaar’

Twee ondernemers vertellen in de nieuwe commercial over hun Haarlems' Jopen bier dat ze inmiddels wereldwijd exporteren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de nieuwe commercial van Rabobank vertellen de Haarlemse bierbrouwers Michel Ordeman en Lydian Zoetman over hun Jopen bier.

Heleen Crielaard, hoofd Merk en Marktcommunicatie bij Rabobank: &;Klanten uit de dagelijkse praktijk van de Rabobank maken op een herkenbare manier duidelijk wat we bedoelen met een aandeel in elkaar. Je ziet wat ondernemers willen bereiken, hoe mensen een aandeel in elkaars leven hebben en hoe de aanpak van de Rabobank daarin een bescheiden maar essentiële rol speelt.&;

In november ging de campagne van start met , waar in december al een op volgde.

Main Creative Credentials
Executive Creative Director: Darre van Dijk
Copywriter: Jurriaan Noij
Art Director: Marco de Jong
Strategy & Account: team Ogilvy & Mather Amsterdam
Productiemaatschappij: WeFilm, Martijn de Jong
Rabobank: Heleen Crielaard, Stefan Wink, Joop Spijkers, Rob Luters

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie