Premium

Recyclede Heineken zes jaar oude Valentijnsstunt?

Nieuw voer voor een spelletje 'zoek de verschillen'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na , lijkt de Valentijnsactivatie van Heineken wel heel erg op een oudere campagne.

In 2009 bood het bureau - in opdracht van The Warehouse Limited - Nieuw-Zeelandse mannen een helpende hand op &;de engste dag van het jaar&;. Mannen konden zich aanmelden op een speciale website, waar ze mee konden bepalen waar en met welke tekst een vliegtuigje boven het eiland zou vliegen. Eenmaal op Valentijnsdag konden deze mannen hun vrouwen verrassen met een vliegtuig gevolgd door de tekst &;Babe. I Love You.&;.

De campagne werd in 2009 genomineerd voor een .

Wie de bovenstaande video vergelijkt met de afgelopen Valentijnsactie van Heineken en TBWA\Neboko, kan moeilijk om de overeenkomsten heen. Kijk en vergelijk:

;s Gift

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie