Saartje de Wit (OHRA) & Marktplaats winnaars E-mail Awards 2014

De Wit werd uitgeroepen tot ‘e-mailvrouw van het jaar’, Marktplaats kreeg de award voor beste e-mailcampagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Winnaar e-mail m|v award

Juryvoorzitter Frans Reichardt noemt Saartje de Wit een toonbeeld van feminien leiderschap dat de financiële sector meer kan gebruiken: ‘Binnen OHRA heeft zij een belangrijke rol vervuld bij de ommezwaai van verkoopgerichte klantcommunicatie via post naar servicegerichte klantcommunicatie via e-mail.’ 

Winnaar e-mail award

Marktplaats (partner RapidSugar)laat volgens de jury zien dat de beste campagne niet altijd de meest complexe is. Reichardt: ‘De eenvoud van het idee, de goede afstemming op de doelgroep, de professionele uitvoering en de keuze om met multivariate testen proefondervindelijk vast te stellen welke varianten het beste werken, maken van ‘Marktplaats Aanbieding Viert Feest’ de winnaar van de award voor E-mail Campagne 2014.’.
Overige genomineerden

De overige genomineerden waren Laura van der Kallen (Sacha Shoes), Patrick van Wattum (ITG Companies), OHRA/Delta Lloyd en Eurocamp.

De award-uitreiking is een initiatief van

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie