Media

Starcom komt met eigen tv-onderzoek op basis van social behavorial data

Maarten Hafkamp, redactie | 8 april 2016, 9:56

Het mediabureau introduceert de TV Audience Amplifier (TVAA).

Volgens Starcom is de combinatie sociale media en tv kijken nog steeds populair. Uit het medialandschap onderzoek van Starcom blijkt dat ruim 30 procent van de tv-kijker aan het multitasken is tijdens het tv kijken. Hierbij is het gebruik van sociale media nog steeds een van de belangrijkste activit...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Starcom TV Audience Amplifier

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs