TomTom start grote campagne voor fitnessproducten

Bureau Pool Worldwide maakt wereldwijde campagne

Het Nederlandse bedrijf TomTom start een wereldwijde advertentiecampagne rondom sport-wearables. Je ziet de commercials vanaf vandaag op tv, in de bioscoop, in magazines, online en op out-of-home-reclame.

Sport- en fitnessproducten

TomTom, bekend van de navigatiesystemen, maakt sinds 2011 ook sport- en fitnessproducten. Corinne Vigreux, medeoprichter en directeur van TomTom Consumer: ‘We waren de eerste die een hartslagmeter en een muziekspeler in een gps-horloge verwerkten. We lanceerden recent de eerste fitnesstracker die lichaamssamenstelling meet en sporters vertelt of hun activiteit effect heeft.’

Op de kaart

Met de ‘Get Going’-campagne wil het bedrijf TomTom Sports nog beter op de kaart te zetten. Patrick Stal (VP marketing van TomTom Sports) noemt de actie ‘een mijlpaal voor het merk’: &;We claimen onze plek in de sportwereld. Wij willen het merk zijn dat mensen inspireert ‘to get going’, en die eerste stap te zetten, hoe klein of groot die ook is.&;

Credits:

Eindverantwoordelijkheid TomTom: Patrick Stal, Kelly McConville   

Concept: Pool Worldwide

Creatieve strategie: Pool Worldwide

Account: Pool Worldwide

Producent: Sio van Bochove

Productie: Pool Worldwide

Regie: Paul Meijer

Producer: Sio van Bochove

Montage: Robert van Ees

Postproductie: Ambassadors

Sound studio: Ambassadors

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie