Premium

Van de creatieve directie van JWT Amsterdam naar Alfred als creatief team

Bert Kerkhof en Ivar van den Hove verlaten de creatieve directie van JWT Amsterdam om per 1 januari als creatief team aan de slag te gaan bij Alfred.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voordat ze onderdeel uitmaakten van de creatieve directie van JWT Amsterdam, werkten Bert Kerkhof (foto, rechts) en Ivar van den Hove zes jaar bij TBWA\Neboko.

Daar wonnen ze Lampen voor Unox, McDonald’s, IDFA en Heineken.

Jeroen van de Sande, creative director bij Alfred, licht toe: ‘Het wordt steeds drukker op bestaande klanten en er zijn de afgelopen maanden nieuwe klanten bijgekomen, daarom waren we dringend op zoek naar extra denkkracht op de creatieve vloer. Bert en Ivar maken het soort werk dat zowel de harten van het grote publiek raakt als dat van de meest cynische vakgenoten. Het is volks én steengoed. Precies wat we zoeken voor Alfred.’

Ivar van den Hove: ‘Alfred ligt heel dicht bij wie wij zijn. Ze hebben een eigen kijk op het vak en een heldere focus. Ze houden écht van reclame. Net als wij.’

Marcel van Wing van Alfred: ‘Bert en Ivar kiezen ervoor om weer als senior creatief team aan de slag te gaan in plaats van als creatieve directie omdat ze méér en vaker zelf werk willen maken. Ik beschouw het als een groot compliment dat ze dat bij Alfred willen doen.’

De creatieve directie van Alfred blijft bestaan uit Aad Kuijper, Patrick de Zeeuw, Jeroen van de Sande en Jorn Kruijsen.

 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie