Bureaus & Accounts

Winkelman en Van Hessen aan het werk voor Europcar

Redactie | 18 juli 2017, 11:32

Europcar Nederland is een samenwerking aangegaan met Winkelman en Van Hessen, adviesbureau voor marketing en PR, om de onderscheidingskracht van het autoverhuurbedrijf te versterken.
 
In de campagne heeft het internationale thema ‘Moving your way’ een lokale invulling gekregen: ‘Kies je eigen weg. Europcar brengt je verder’.
 
Deze richt zich vooral op jongeren die in de stad wonen en geen eigen auto hebben. Een huurauto kan voor die mensen de goede oplossing zijn. Invloedrijke bloggers en YouTubers kunnen kosteloos een huurauto van Europcar meekrijgen om een museum of festival te bezoeken, of zelfs om een weekendje weg te gaan.
 
Het bureau mag naast het werk voor deze campagne ook het socialemediabeleid van de autoverhuurder helpen verbeteren, nieuwe partnerships initiëren, advertenties en radiocommercials maken.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Winkelman Van Hessen Europcar

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs