De Cannes-week van Syndiqate

Syndiqate is ieder jaar de motor achter vele Cannes-feesten. Oprichter Leendert Mulder doet in woord en beeld verslag van zijn week.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een week waarin de Nederlandse MarCom industrie weer volop was vertegenwoordigd in Cannes, waar de eitjes speciaal voor je werden gebakken door Rinie en Eric-Jan en waar de Gutter Bar en lobby van hotel Martinez weer het decor waren van de nachtelijke escapades. wat heeft Syndiqate zoal gedaan;

Maandag
Ook dit jaar werd op de maandagavond de aftrap van de reclamefeesten weer gegeven door de Jonge Honden (die inmiddels al 20 jaren bestaan) op Plage Goeland aan de fameuze Croisette.
Een feest, met het thema 'Je Ne Regrette Rien' waar ook dit jaar mensen in de rij stonden om binnen te komen. SyndiQate is een van de sponsoren van de Jonge Honden.
DJ Robin S draaide als vanouds briljant. De Jonge (en oude) Honden gingen los en er werd zelfs zoveel gedronken dat de hele biervoorraad van de rest van de week opgedronken werd. Een mooi begin van de week vonden wij.

Dinsdag
Voor de rich & famous aan de Cote d'Azur organiseerde de Baoli Beach Club tijdens de Nationale Franse feestdag; Jour de la Musique een groots feest. Ruim 2.000 bekende en minder bekende Fransen gingen los tijdens een typische Baoli avond op het strand van Cannes. Pyrotechniek, vlammenwerpers, CO2 kanonnen, mega video scherm en de ontelbare flessen Cristal Champagne zorgde voor de hoogtepunten.

Woensdag
Vanaf het dak van JW Marriott vond de 23ste editie plaats van de Oranjeborrel, de verzamelplek voor de aftrap van een druk feestavondje voor alle reclame mensen.
Aansluitend kon iedereen naar Nightwriters georganiseerd door Interbest on the Beach op Plage Royal voor een hapje en een drankje en natuurlijk de woorden van Kluun om vervolgens door te gaan naar Baoli Beach Club alwaar Massive Music het jaarlijkse feest der feesten gaf.

Na jaren van schaarste stond het MassiveMusic feest dit jaar in het teken van 'Plage O'Plenty'. Alles kon en alles mocht. Champagne, ballonnen, goden, engeltjes, Rolexen, glitters, glamour en nog veel meer. Het was een ongekend uitbundig feest met o.a. crowdsurfers voor meer dan 2.500 bezoekers wat tot vroeg nog nagalmde over de Croisette.

Donderdag
Vanaf 07:00 in de ochtend konden we rustig bijkomen met loungemuziek of meteen meedoen aan watersporten tijdens het wake up breakfast event van het Duitse productiehuis Helliventures op de pier van 5* hotel Majestic. DJ Robin S. zorgde wederom voor de fijne loungemuziek op de achtergrond.

Vrijdag
Het vermaarde productiehuis Stink.tv gaf een cocktail op het dak van de RadissonBlu hotel. Met een prachtig 360 graden uitzicht over Cannes en omstreken een fijne afsluiter van een zeer drukke week.

Op naar 2012 waar we hopelijk nog meer mooie momenten voor iedereen gaan creëren!

Oranjeborrel

I Amsterdam-fietsen in Cannes

Nightwriters in Cannes

'Plage O'Plenty' van Massive Music en MediaMonks

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie