Twitter installatie voor Replay

(IT) Bezoekers van Salone del Mobile (Milan Design Week) konden hun tweets op Replay Lasterblast jeans projecteren. De installatie, gemaakt door Perfect Fools, gaat binnenkort op reis door Europa.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De tweets worden via lasers op de jeans geprojecteerd. Op deze manier wil Replay aandacht vragen voor de nieuwe Laserblast denim collectie. Deze spijkerbroekenserie wordt met lasers behandeld in plaats van het gebruikelijke 'sandblasting'. Volgens Replay is deze lasertechniek een stuk minder milieubelastend.

Creatieve studio (Stockholm, Amsterdam) heeft de campagne bedacht. 'Het is perfect huwelijk tussen digitaal en fysiek' zegt Bjorn Kummeneje, executive technical director Perfect Fools. 'We wilden een installatie creëren die de verfijnde techniek van het laserblasten weerspiegelde en mensen zowel in-store als online tot actie verleidt'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie