Mensen & Carrière

DDB's Wendy Clark: 'The Art of War is mijn handleiding'

Redactie | 31 juli 2017, 13:56

In deel 1 van de serie 'Internationale reclamemakers over hun inspiratie en werkwijze' Wendy Clark, die van Coca-Cola overstapte naar de reclamewereld.

Door Gijs de Swarte Tegen het advies van haar omgeving stapte Coca-Cola’s topmarketeer  Wendy Clark eind 2015 over naar de reclamewereld. Dit jaar werd de ceo van DDB North America door AdAge gekozen tot Executive of the Year.   ‘Klanten vragen elk jaar om meer snelheid, meer efficiëntie en beter we...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Mensen & Carrière

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers