Viktor van der Wijk managing director UM

Hij volgt daarmee Carolien van 't Hek en Yvonne Prins op.

Viktor van der Wijk begint per april als managing director bij UM. Hij volgt daarmee Carolien van 't Hek en Yvonne Prins op die recent vertrokken bij UM. De reden van hun vertrek werd niet bekendgemaakt. 

Van der Wijk was eerder actief als ceo en mede-eigenaar van Storm Digital. Dat bureau werd in 2019 verkocht aan Accenture Interactive. Hij was ook VP digital marketing bij KLM en vervulde diverse freelance C-level posities binnen de branche.  

'Samen met het getalenteerde team is het streven om grenzen te verleggen, innovatieve oplossingen te bieden en onze klanten naar nieuwe hoogten te brengen', zegt Van der Wijk. 'Het is een opwindende tijd om deel uit te maken van deze dynamische industrie en ik wil mijn bijdrage leveren aan het succes van UM.'

Met Van der Wijks digitale- en data-achtergrond en met een 'growth mindset' moet hij de businesstransformatie van UM en IPG Mediabrands verder versnellen, laat Saskia Wagenmakers, ceo IPG Mediabrands, weten. 'Daarbij kunnen we met de komst van Viktor verder bouwen aan de lijn die we hebben ingezet: onze klanten centraal zetten en onze eigen organisatie vereenvoudigen om zo de beste geïntegreerde marketingoplossingen te kunnen bieden aan onze klanten. Een continu proces van aanpassen en veranderen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie