Aldi heeft de beste, Seats & Sofa's de slechtste folder van de week

En ja... het moest ervan komen. Deze week Seats & Sofa's als slechtste folder.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aldi

De Aldi actueel kiest deze week voor het claimen van Asia met de produktlijn Asia Green Garden.

Tot en met pagina 7 wordt het assortiment sterk en smaakvol gepresenteerd.

Als de pagina&;s 8-9 (non-food) en 10-11 (Wok-vers) omgewisseld waren, was het helemaal sterk geweest.

Nu moet ik na Azië even door de Bikerlegging en Maxidress heen om in de wokgroente terecht te komen. Dat is een beetje raar.

De hardware-assortimentspagina&;s verderop hebben een leuk eigen thematje en zijn speels van opmaak.

Seats & Sofa&;s

En ja.. het moest ervan komen. Deze week Seats & Sofa&;s als slechtste folder.

Het zwarte schaap van de sealbag deze week scoort elke week hoog in negatieve zin. Maar de consistente signatuur bereikt deze week een nieuw dieptepunt. De showroomuitverkoop heeft een heel hoog alles-moet-echt-en-echt-weg-gehalte op een manier dat je er somber van wordt.

In de zomermaand zou een extra voordeeltje voor een nieuwe bank waar je straks in het najaar lekker op zit er veel opgewekter uit kunnen zien, toch? 

Nu zie ik sombere, onfrisse kleuren met veel afleidende onduidelijkheid. Terwijl de boodschap heel eenvoudig is. Alle showroommodellen voor 500 euro.

Het gratis extra 11-delige huishoudpakket had niet eens gehoeven. Liever iets meer vertellen over de banken.

En dan niet dat er een combinatie mogelijk is met diverse kleuren uit Stofgroep 1. Of ben ik de enige die hier nooit van gehoord heeft?

Marks@Spencer

Opmerkelijk was de Marks@Spencer folder in de sealbag. &;Discover the tastes of Great Britain&; met een kennismakingskortingsbon van 5 euro, in te leveren bij M&S Amsterdam en Den Haag.

Verder in de folder veel appetite met smakelijk foodsettings. Zonder aanbiedingen. Eigenlijk dus een kennismakingsmagazine als etalage van M&S.

Wel een Engelse retailer die het middel folder in het Hollandse folderland uitprobeert.

Dat zou Primark ook eens uit moeten proberen. Dat zal ze geen windeieren leggen en dat zou goed uitkomen.

Met een van de beste en slechtste huis-aan-huis folder willen Thijs Hagenberg en ik de kwaliteit verbeteren. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie