Publicis investeert in luxemarketing

(FR) Publicis Groupe heeft New Yorkse bureau AR New York overgenomen dat gespecialiseerd is in exclusieve merken. De overname is onderdeel van de vorming van een nieuwe Publicis bureaunetwerk, gespecialiseerd zijn in luxemarketing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

AR New York heeft zich toegelegd op de marketing van luxe goederen, mode en beauty. Ze hebben klanten als Brioni, Dolce & Gabbana, Jimmy Choo, Versace en Moët & Chandon. Na de overname behoudt het bureau zijn naam en wordt het onderdeel van het Publicis netwerk.

Het 'luxemarketing netwerk' van Publicis bestaat na deze meest recente overname behalve uit AR New York, ook uit Publicis Shanghai, Publicis 133 en Publicis Et Nous. Volgens een woordvoerder van Publicis is dit segment van de reclamewereld minder gevoelig voor economische malaise.

Bron: mandmglobal

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie