(VS) De vorige week geïntroduceerde app Twitter Vine lag al meteen onder vuur vanwege de seksvideo's die ermee werden gepubliceerd. Evengoed wagen ook adverteerders zich aan het video micro blog.
beeld: Brandrepublic
Twitter Vine biedt Twitteraars de mogelijkheid om ultrakorte filmpjes (maximaal 6 seconden) te delen met volgers. Twitter heeft al verklaard maatregelen genomen te hebben tegen het 'porno probleem'. Grote adverteerders lijken daar vertrouwen in te hebben, want die hebben al micro commercials geproduceerd voor het platform.
Mediaweek meldt dat de eerste adverteerders voornamelijk Amerikaanse merken zijn als @thinkmodo, @msnbc, @UpDesk, @thedailybeast, @NBCNews, @BuzzFeed, @barbariangroup, @CNNEEfans, @CellJournalist, @InternetUK, @AlMonitor, @imaginateonline, @techdotmag, @UrbanOutfitters, @Gap, Birmingham City FV (@BcfcDotCom), @Moose_Tracks, @PBS, @RedVines, @WheatThins, @confused_com en @generalelectric.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!