Arrow naar E Power Radio Sales

De Arrow Media Groep brengt per 1 januari de verkoop van reclamezendtijd voor de radiozenders Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM onder bij E Power Radio Sales.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Door deze samenwerking claimt E Power meer dan 2.500.000 luisteraars, voornamelijk in doelgroep 20 tot 49 jaar. Het marktaandeel in deze doelgroep bedraagt volgens de meest recente Intomart rapportage ruim 8 pct. Daarnaast worden ook de doelgroepen BtoB en AB1, de business gerelateerde doelgroepen, meer bediend. Met de komst van de Arrow-zenders wil E Power aan deze groep extra aandacht besteden.

De keuze om de verkoop van Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM bij E Power onder te brengen komt voort uit de groeiende vraag uit de markt naar grote radiovolumepakketten, waarbij inkoopvoordeel en efficiency een belangrijke rol spelen. Voor specifieke campagnes, sponsoring, on-line en crossmediale campagnes blijft Arrow zelf de verkoop verrichten en richt zich hierbij op een speciale adverteerdersgroep.

Ad Ossendrijver, directeur van de Arrow-zenders: 'Arrow Classic Rock en Arrow Jazz FM kenmerken zich door zeer trouwe luisteraars. Het verdwijnen van de FM heeft ons natuurlijk luisteraars gekost, maar het valt mee. We zijn terug op het nivo van 2006. Als collectief bieden we nu aan adverteerders een lekker groot volume in belangrijke doelgroepen. De samenwerking met E Power biedt ons ook meer ruimte verder te concentreren op de digitale ontwikkelingen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie