Creatie & Campagnes

Bill Tanaka sluit zich aan bij Smarthouse Films

Maarten Hafkamp, redactie | 2 juni 2017, 8:39

Samen maakten ze voor Anomaly de TVC en printcampagne Unlimited Madness van T-Mobile, die nu overal te zien is.

Bill Tanaka zat hiervoor bij TheBoardRoom. Hij zegt over de overstap: ‘Bill zocht inspiratie en freshness en dat was een goede match met Daniëlle Guirguis, oprichtster van Smarthouse, en haar team. Haar energie en inhoudelijke visie houden ons op het juiste pad: More rock & roll for the Bills!'
 
Conceptuele visuele expressie
Guirguis: ‘Smarthouse is klaar voor de volgende stap en met Bill Tanaka zetten we die – zo simpel is het. Dankzij zijn fotografie-achtergrond is Bill gespecialiseerd in conceptuele visuele expressie. Bills werk is edgy, met een duidelijke, eigen, zeer krachtige signatuur; wat je ziet is nooit voor de hand liggend. Bill staat voor kwaliteit, voor rawness en voor high-end visuele statements. Het verwelkomen van Bill maakt ons trots en geeft ons nog meer energie. Ik kijk ernaar uit meer mooi werk samen te maken.’
 
Tanaka regisseerde en fotografeerde onder meer voor Adidas, TEDX, Converse, Nike, Fox, Mercedes, 3FM en Vodafone. Zijn werk werd genomineerd en gewaardeerd op vele internationale awardshows als Cannes Lions, Awwwards, D&AD, PANL en ADCN. Bill Tanaka is de Japanse versie van Jeroen Bont en Brian Hill.
 

 

Over de auteur

Maarten Hafkamp

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Bill Tanaka Smarthouse Films

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs