Creatie & Campagnes

CPNB lanceert ‘Nederland Leest’-campagne voor de tiende keer

Sander Beekman, redactie | 2 november 2015, 15:55

Het 'reclamebureau van het Nederlandse boek' ontwikkelde dit jaar niet één, maar twaalf campagnes

De Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek startte zondagochtend de tiende editie van Nederland Leest met een champagneontbijt in de OBA tijdens een radio-uitzending van NPO Radio 4. De fles werd ontkurkt door de samensteller van de jubileumbundel, A.L. Snijders, met de mooiste kor...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Adfo Books Bestsellers

Gerelateerde items Cpnb Kesselskramer Nederland Leest

Meer in channel Creatie & Campagnes
Blijf op de hoogte
Adfo Events
Van onze partners
Whitepapers
Populaire blogs