Bureaus & Accounts

IPG Mediabrands past organisatiestructuur aan en staakt mediabureau BPN

Maarten Hafkamp, redactie | 28 oktober 2014, 7:53

IPG Mediabrands Nederland voert een structurele wijziging door. Een van de gevolgen is dat mediabureau BPN wordt opgeheven.

De mediaholding van onder meer UM, Initiative en Traffic4u, kondigt enkele maanden na de aankoop van het searchbureau twee organisatorische veranderingen aan. BPNDe eerste is dat het stopt met mediabureau BPN. Alle klanten – de grootste is Jumbo Supermarkten - en medewerkers zijn ondergebracht bij m...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items IPG Mediabrands Bpn Magna Global

Meer in channel Bureaus & Accounts

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs