Creatie & Campagnes

iPhone 7 maakt Hollywood-achtige films volgens nieuwste campagne

Christian Manuputty, redactie | 7 december 2016, 11:11

In de Practically Magic-commercial wordt de camerakwaliteit van de laatste iPhone benadrukt.

Door de hoge kwaliteit van de iPhone 7-camera lijkt het net of je zelf een Hollywoodproductie maakt. De commercial start met een ‘film’ over Romeo en Julia, vertolkt door kinderen. Uiteindelijk blijkt dat dit geen film is, maar een schooltoneelstuk, opgenomen met de iPhone 7 van een trotse vader. 

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Hubert van Wensen

(9 december 2016, 11:18)
'Vroeger' wist Apple zo mooi en goed emotie en functie te scheiden in hun communicatie. Maar na de 'emotionele' kerstfilm drukt Apple ook nu weer het product (iPhone) keihard in mijn snuffert. Het doet zo'n afbreuk aan de magie van Apple. En dat zeggen ze nota bene zelf! Onbegrijpelijk.

Gerelateerde items iPhone 7 Apple

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs