Mediaxplain zendt niet in voor de AMMA's

Het Mediabureau van het Jaar 2016 ziet af van deelname.

Mediaxplain won naast de titel ‘Mediabureau van het jaar’ ook een AMMA in de categorie ‘Beste gebruik van een medium’.

Dit jaar zal Mediaxplain niet in de prijzen vallen, want het zendt niet in. Gun Nieuwenhuis legt uit: 'We zijn als bedrijf heel trots op deze waardering. We hebben in 2016 voor het eerst meegedaan met de AMMA’s en met name omdat we gevraagd werden door vakgenoten. Zij wisten dat we continu in relatieve stilte bouwen aan ‘het mediabureau van de toekomst’ . 

We hebben het afgelopen jaar veel gewonnen (SAN & Esprit) en dat kwam mede door de samenkomst van een aantal veranderingen die we doorgevoerd hebben, zoals zeven dagen in  de week open, creatief team en internationale aansluiting. Maar het heeft ook een keerzijde: het kost heel veel tijd om het goed te doen, tijd die je niet aan je klanten kan besteden. Het leidt dus ook af van je kerntaak. Dat moet je niet elk jaar willen. Data verdubbelt om de drie jaar en wij moeten onszelf continu opnieuw uitvinden om op het hoogste kwaliteitsniveau mee te kunnen spelen.

Veel aandacht is goed voor onze naambekendheid en reputatie maar het werk gaat door. 2017 is een druk jaar waarbij we onze aandacht vol willen gebruiken voor onze huidige klanten, onze innovativiteit, onze kwaliteit en de uitrol van onze plannen. En daarom daarom zie je ons komend jaar niet bij de awards.'

AMMA-jury bekend
Vandaag maakte MWG overigens de AMMA-jury . Inzenden voor de awards kan nog tot en met vrijdag.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie