Bureaus & Accounts

Mexicaans biermerk naar Iris Worldwide

Susanne van Nierop, redactie | 27 januari 2014, 17:23

Iris Worldwide heeft na een pitch het wereldwijde account van een Mexicaans biermerk gewonnen.

Sol, het wereldwijde biermerk dat is opgericht in Mexico in 1899, heeft iris Worldwide aangesteld voor het ontwikkelen van de wereldwijde below the line merkcampagne.
 
iris kwam als winnaar uit de bus na een pitchproces, en ontwikkelt een campagne die ‘onafhankelijke urban men’ aan het merk verbindt, verkoop stimuleert en Sol positioneert als vrijgevochten biermerk. De campagne zal geactiveerd worden in 30 markten wereldwijd.
 
iris wordt ook verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de wereldwijde digitale toolkit en richtlijnen die Sol’s merkpositionering ondersteunen. Deze campagne wordt ontwikkeld in het Amsterdamse kantoor van iris Worldwide en wordt uitgerold in 2014.
 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Sol Iris Account

Meer in channel Bureaus & Accounts

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs