Nationale-Nederlanden haakt in op vrijdag de 13e

De verzekeraar komt met de campagne 'Heb je pech? #geenprobleem'.

Het is weer vrijdag de 13e en dat betekent pech! Fietsband lek? Telefoon in het water gevallen? Scheur in je broek? Je hak gebroken? De trein gemist? Te veel peper in het eten gedaan? Dit zijn typische pechgevallen die je vandaag met kunt twitteren.

Maar Nationale-Nederlanden wil laten weten dat ze je de hele dag helpt bij pech. 

Iedereen die vandaag zijn of haar pech deelt op Twitter of Facebook met de hashtag , kan op de hulp van N-N rekenen. De verzekeraar heeft een webcareteam klaarzitten dat pechvogels waar mogelijk helpt om hun dag weer een beetje beter te maken of een hart onder de riem te steken. Als deel van dit webcareteam is ook Steffen aanwezig. Hij had zo’n medelijden met de pech van de Nederlanders op vrijdag de 13e dat hij besloten heeft de gemiddelde pech alvast op zich te nemen. Zie hieronder.



Bureau: Tribal DDB Worldwide, Amsterdam
Creatives: Yona Hummels, Stef Jongenelen
Regisseur: Joost van Hezik, TheBoardRoom

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie