Ook oplagedirecteur weg bij TMG

Marc Albert is de volgende manager die vertrekt bij het Telegraaf-concern.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Albert was lang verantwoordelijk voor de oplage van De Telegraaf, die de afgelopen jaren flink gedaald is, hoewel de stap naar tabloidformaat in het vierde kwartaal van vorig jaar voor een (voorlopige) opleving .

TMG meldt: &;In de voorbereiding van een nieuwe organisatiestructuur voor TMG Landelijke Media zijn intensieve gesprekken gevoerd met de verantwoordelijk commercieel directeur Marc Albert. De gesprekken gingen over de wijze waarop de afdeling consumentenmarkt van De Telegraaf in de nieuwe situatie ingericht zou kunnen worden. De plannen waaraan gewerkt wordt voorzien in een scheiding tussen de ontwikkeling en uitvoering van het beleid in relatie tot de consumentenmarkt. Op basis van de gesprekken hebben Harry de Wit en Marc Albert geconcludeerd dat hun visies op dit terrein niet overeenkomen. Dat betekent dat in goed overleg is afgesproken dat Marc de organisatie gaat verlaten.&;

Marc Albert zegt zelf: &;Het is na de succesvolle introductie van De Telegraaf naar tabloid en de sterke groei van digitale oplage en relaties voor mij nu ook een natuurlijk moment om TMG te verlaten en zo de waardevolle ervaring die ik in de afgelopen zes jaar in deze functie heb opgedaan elders te gaan inzetten.&;

Eerder vertrokken al verschillende managers bij TMG, dat onder topman Geert-Jan van der Snoek veranderingen doorvoert. In maart werd het vertrek van Manager Marketing Partnerships Bart Mouter bekend. Salesmanager Metro Simon de Best maakteeerder bekend weg te gaan. Vorig jaar vertrokken al directeuren Frank Volmer en Tim de Klein en commercieel directeur TMG Landelijke Media Jayne Forrrester. Vorige week kondigde salesmanager video bij Commercie Landelijke Media Axel Vogel aan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie