Premium

Red Urban's Robin Pas wordt partner bij Energize

De creative director leidde de afgelopen 3,5 jaar de creatieve vloer bij Red Urban.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

begint op 1 juli en neemt de functie over van , die tijdelijk verantwoordelijk was voor de creatieve leiding van Energize.

Bij Red Urban maakte Pas prijswinnende campagnes voor KPN, Hi, Nationale-Nederlanden, ABN Amro, TNT en Pepsico.

Eerder werkte hij bij RAPP en EuroRSCG 4D (tegenwoordig Havas).

Dit zegt Pas over zijn overstap: ‘Ik zie al een tijdje dat klanten een bepaalde mate van flexibiliteit en slimmigheid zoeken bij hun bureau. Of het nu gaat om consultancy, strategie, creatie of (social) contentcreatie, je wil als opdrachtgever niet iets over de muur gooien bij je bureau en afwachten. Je wil juist graag samen mooie dingen maken. Ik merk dat Energize dezelfde drive heeft. Daarnaast en misschien wel het belangrijkste is de klik met Klaas Weima en Jack Gnodde. Ik heb veel zin om met deze mannen aan de slag te gaan.’

Oprichter en managing director Weima: ‘Ik verheug me er op om samen met Robin Energize naar de volgende fase te brengen. We bestaan dit jaar tien jaar en zijn nog steeds volop in ontwikkeling. Robin heeft de afgelopen jaren bewezen meester te zijn in het maken van slimme, geïntegreerde campagnes die verdiende aandacht opleveren. Na de recente winst van een aantal mooie accounts is de timing van zijn komst perfect.’

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie