Relevance gaat contentmarketing voor Tefal doen

Het bureau zal vooral de contentstrategie van Tefal via sociale media aanpakken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tefal, één van de merken van Groupe SEB, wil de online community uitbreiden en activeren. De focus ligt hierbij op vrouwen van 25+, met name starters  en gezinnen.

Deze doelgroep zit vooral op Facebook, vandaar dat voornamelijk dit medium zal inzetten. Om insights te verkrijgen, de interactie met de doelgroep aan te gaan en als aanvulling op andere communicatiemiddelen, zoals de Tefal nieuwsbrief en de website. 

Per april is , onderdeel van LECTRIC Groep,  gestart met de werkzaamheden: het neemt de creatie en de organisatie van content op zich en doet dat in nauwe samenwerking met Tefal. 

Ook gaat Relevance het community management en de webcare voor Tefal verrichten via Facebook.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie