Lectric Groep lanceert Relevance

Internetdienstverlener Lectric Groep breidt uit met een tak voor contentstrategie. De nieuwe organisatie, genaamd Relevance, richt zich op contentstrategieën die bijdragen aan (online) doelstellingen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

adviseert organisaties hoe ze het internet optimaal kunnen inzetten voor relevante communicatie met hun klanten en helpt bij de implementatie met het ‘content first’-principe.

Jan-Hein Schouten, algemeen directeur Lectric Groep: ‘Een contentstrategie biedt klanten houvast om klantcentrisch te denken en content effectiever in te zetten, zodat deze relevant is en bijdraagt aan de (online) doelstellingen. ‘Content first’ houdt in dat we de (digitale) middelen pas aan het einde van het proces invullen. Hierdoor sluiten ze nauwer aan op klantbehoeften. (…) Bedrijven die alleen nog maar heel hard content produceren en zo werken aan hun seo  gaan de wedstrijd verliezen. Content in combinatie met relevantie is key.’

 

Relevance staat onder leiding van Marja Koster, op de foto in het midden. Links Paul Hinze, coo, en rechts Jan-Hein Schouten (algemeen directeur).

is in 1997 opgerichte en heeft inmiddels 200 medewerkers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie