TomTom steekt in campagne de draak met hypecampagnes Apple

Teasen met en zwarte marker

Apple werd er bekend mee: zo weinig mogelijk informatie over een nieuw product geven om zoveel mogelijk buzz te creëren. Zo kondigde het een paar jaar geleden een persconferentie aan, maar ‘vergat’ het te zeggen waarover (nieuwe iPhone5). Een perfecte cliffhanger om media en bloggers te laten speculeren waarover.

TomTom doet nu hetzelfde trucje, maar met de nodige ironie.

Blurren en maskeren

Aanstaande donderdag kondigt navigatiebedrijf het op elektronicabeurs IFA in Berlijn zeven nieuwe producten aan, waarvan twee geheel nieuwe productcategorieën. In aanloop naar dat moment heeft TomTom eenwebsite live gezet, in combinatie met het bijgesloten ‘self censored’ persbericht en beeld, waarin alle concrete informatie over de nieuwe producten is gecensureerd met zwarte marker.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie