Campina wijst op gevaren van niet-ontbijten

‘Zonder ontbijt, geen goede morgen’, is de boodschap van een nieuwe campagne van Lemz voor Campina's GoedeMorgen! drinkontbijt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Niet-ontbijters blijken een serieuze bedreiging voor de samenleving. Zo maken ze meer brokken in het verkeer, blunderen vaker op het werk, halen lagere cijfers én ze zijn een stuk chagrijniger, aldus Campina.

Drinkontbijt Goedemorgen! wil hier een einde aan maken. Dit gebeurt door het gevaar van niet-ontbijten onder de aandacht te brengen en niet-ontbijters op te sporen. Daarvoor is een speciale GoedeMorgen! opsporingsdienst in het leven geroepen. Via een speciale krijgt iedereen de mogelijkheid om een signalement te verspreiden van hun niet-ontbijtende collega’s, vrienden of geliefden en de niet-ontbijter te voorzien van een gratis drinkontbijt.

De campagne is van Lemz, creatie: Madelon Uljee, Kim Nieuwenhuijs, Remco Marinus.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie