Accenture Interactive breidt uit in digital marketing met overname Storm Digital

Nieuwe stap in programmatic advertising in Nederland; schaalvergroting in Europa.

Storm Digital is een full-service digital marketingbureau gespecialiseerd in social, programmatic en search advertising-diensten. Het bureau, opgericht in 2006, heeft negentig medewerkers in dienst en is gevestigd in Amsterdam en Groningen. Zij zullen deel gaan uitmaken van Accenture Interactive.

Experience agency

Directeur Ron Vrijmoet van Acccenture Interactive Nederland, zegt dat de acquisitie van Storm Digital de positie van Accenture Interactive versterkt als experience agency. In combinatie met het recent overgenomen Amerikaanse Adaptly draagt de acquisitie bovendien bij aan het versterken van de capaciteiten van Accenture Interactive Programmatic Services.

Vrijmoet: 'De enorme drive en expertise van het Storm Digital-team vullen ons goed aan en versterken onze aanwezigheid als dé experience agency in Nederland. Samen kunnen we onze klanten een hoger niveau datagedreven media-ervaringen bieden'

Schaalbare oplossingen

Storm Digital bedient klanten in verschillende sectoren, met een focus op financiële dienstverlening, automotive, retail en de reisbranche. Op de klantenlijst staat grote Nederlandse merken als ABN AMRO, Exact, KLM, Rituals en Transavia.

De overname van Storm Digital is de tweede investering van Accenture Interactive in Nederland. In 2016 werd al de, in Amsterdam gevestigde, mobile-specialist Mobgen overgenomen. Ook benoemde Accenture Interactive onlangs drie nieuwe creatieve industrieleiders voor zijn team in Nederland.

Viktor van der Wijk (foto), ceo van Storm Digital: “Door ons bij Accenture Interactive te voegen, verrijken we ons team en onze klanten met internationaal schaalbare digitale oplossingen die essentieel zijn om successen te behalen in een steeds veeleisender landschap.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie