Beiersdorf verfrist Nivea

(DE) Beiersdorf, eigenaar van cosmeticamerk Nivea, heeft besloten een nieuw design voor alle verpakkingen door te voeren. Het merk gaat terug naar zijn roots: het iconische blauwe ronde Nivea blikje.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het is de grootste redesign in het 102-jarige bestaan van het merk. Alle verpakkingen gaat op de schop: zowel voor gezichts-, huid- en haarverzorging als de deodorants. De redesign heeft als strategisch titel 'Blue Agenda' gekregen en moet de kernwaarden van Nivea waaronder 'vertrouwen' en 'verzorging' weerspiegelen.

De nieuwe ontwerpen worden op alle internationale markten doorgevoerd – de hele operatie zal volgens Beiersdorf in 2014 afgerond zijn. Bij de redesign hoort ook een nieuwe communicatieaanpak die samen met Draft FCB ontworpen zal worden.

bron: Horizont

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie