Haute couture moet fris verkopen

(GB) De lancering van Trop50, een frisdrank van Tropicana (PepsiCo), gaat gepaard met de presentatie van een design jurkje dat het merk een fashion feel moet geven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Trop50 is een frisdrank met 50 procent minder suiker en calorieën dan fruitsap dankzij het gebruik van zoetstof. Om het drankje op de markt te zetten, is samenwerking gezocht met de Londense designer Richard Nicoll. Nicoll creëerde een beperkte oplage van zijn ontwerp, gebaseerd op zijn bekende Stella t-shirt jurkje.

Wie een van de 50 jurkjes wil hebben (a 555 Britse pond), kan deze aanschaffen op atelier-to-go.com. Of naar een pop-up store in Carnaby Street in Londen gaan. Alle winst van de verkoop gaat naar Fashion Targets Breast Cancer.

Bron: Marketing Week

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie