Media

Hoe Rude Magazine een mediafenomeen werd

Redactie | 28 december 2016, 7:00

Het Amsterdamse Rude Magazine – kortweg Rumag – wist in 2,5 jaar een online community van honderdduizenden volgers op te bouwen

Tekst: Jorg Leijten Ze zijn gedurfd, seksueel getint, soms een beetje grof maar bovenal herkenbaar: korte teksten, elk woord - in witte letters op zwarte achtergrond – gescheiden door een punt. Zoals: ‘Al. Kreeg. Ik. Voor. Elke. Teleurstelling. Een. Cent. Dan. Zat. Ik. Nu. Op. De. Malediven’, de afg...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Rumag

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers