Whitepapers

    Youtube Advertising volgens Targetoo  Het maakt niet uit of je momenteel 35 of 15 bent, een significant deel van jongere generaties is opgegroeid met Youtube als meest toegankelijke bron voor muziek, korte filmpjes voor elk genre, trailers, compilaties (veelal humoristisch van aard), boeken, tutorials en nog veel meer. Tegenwoordig geeft Youtube als ... Download Whitepaper
    Staat jouw merk in de BrandZ™ Top 100 van meest waardevolle merken wereldwijd?  Eerder dit jaar verscheen voor de 12e keer de BrandZ™ Top 100, de ranglijst van meest waardevolle merken wereldwijd, samengesteld door marketing- en merkconsultancybedrijf Kantar Millward Brown. Hoe meet je merkwaarde? BrandZ™ is de enige studie die merkwaarde mee... Download Whitepaper
    Unlock the power of the moment  De wereld wordt steeds complexer. Mensen hebben steeds meer te kiezen en steeds meer invloed. Als Kantar TNS helpen we onze klanten bij het ontsluiten van momenten met buitengewone potentie. De afgelopen maanden hebben verschillende experts van Kantar TNS hun visie gegeven over het vinden van nieuwe momenten van gro... Download Whitepaper
    In 7 stappen naar succesvolle innovaties  Maar een klein deel van nieuw gelanceerde producten wordt een succes. In de Aziatische FMCG markt slaagt maar bijvoorbeeld maar 12%. Toch hechten veel organisaties groot belang aan innovatie voor hun groei strategie. In een onderzoek van McKinsey geeft 84% van alle managers dit aan. Innoveren is risicovol.... Download Whitepaper
    De drie sleutels tot een krachtige en positieve herinnering  Via een krachtige herinnering naar een hogere merkvoorkeur Wat zorgt ervoor dat jouw positieve ervaring met de ene organisatie niet blijft hangen, maar dat je die met een andere organisatie zelfs jaren later nog kristalhelder voor de geest kan halen. Je weet nog precies wanneer het was, ... Download Whitepaper
    Telecom: Hoe ziet een oriëntatie-en aankoop proces eruit?  De informatiebehoefte vanuit de consument is steeds meer versnipperd. Vandaag de dag is media steeds meer customized, omdat we meer van de consument weten. Welke bronnen raadpleegt de consument bijvoorbeeld als ze zich oriënteren op een nieuwe mobiele telefoon en wat is belangrijk bij de keu... Download Whitepaper
    Hoe integreer je e-mail in een cross-channel-strategie?  E-mail is nog altijd één van de belangrijkste kanalen in digital marketing. Het is een vak voor specialisten, met veel kanaalspecifieke kennis en vaardigheden. Maar tegelijkertijd wordt de druk steeds groter om omni-channel te communiceren. Hoe ga je als e-mailspecialist nou om met deze parado... Download Whitepaper
    5 tips om GDPR-proof te zijn   Weten jouw klanten welke data je over hen verzamelt, bewaart en gebruikt? En hebben ze wel toestemming gegeven voor dat gebruik? Nee? Stroop je mouwen dan maar op. Vanaf 25 mei 2018 gaat de nieuwe Europese privacywetgeving GDPR in. GX Software geeft 5 tips om je marketingcommunicatie GDPR-proof te krijgen! Download Whitepaper
    Jouw actiepunt voor 2018: Best Next Action-marketing  Best Next Actions zijn de nieuwe trend in marketing. Gepresenteerd als de opvolger van de customer journey, klinkt het fantastisch: bij elk contactmoment op magische wijze de allerbeste volgende stap aan de bezoeker presenteren – maar hoe krijg je het voor elkaar? GX Software legt het in 5 stappen... Download Whitepaper
    Reis mee met jouw doelgroep  De digitalisering heeft grote impact gehad op het oriëntatie- en boekingsproces rondom travel. Echter, de inspiratie en oriëntatie wordt nog steeds grotendeels uit non-digital media te worden gehaald. Leer in deze infographic meer over de doelgroep die je wilt aanspreken, op welk moment en via welke media. Dat is waar wij... Download Whitepaper
Blijf op de hoogte